مطلب ازاد

ساخت وبلاگ

 پلتفرم های آنلاین چگونه کار می کنند

بازاریابی چیست؟

به بیانی ساده، بازاریابی به کلیه‌ی فعالیت‌هایی گفته می‌شود که مشتری را ترغیب میکند تا فعالیت‌هایی را که برای تجارت شما سودمند هستند را انجام دهد.

 

استفاده از کانال‌های بازاریابی مناسب

یکی از عوامل موثر در افزایش فروش استفاده‌ی درست از کانال‌های بازاریابی است. به طورکلی، انتخاب کانال‌های بازاریابی متناسب با تبلیغ وکمپین‌ها و استراتژی ها کمک می‌کند تا مطمئن شوید که زمان، پول و انرژی صرف شده، در جای درست سرمایه گذاری شده یا خیر. همچنین به شما کمک می‌کند تا اطمینان یابید که مخاطبان درستی را هدف قرار داده‌اید.

تعداد زیادی کانال تبلیغاتی وجود دارند:

 

شبکه اجتماعی

پست‌های ارگانیک و تبلیغات پولی در فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و...

موتورهای جستجو

تبلیغات گوگل و دیگر موتورهای جستجو، مقالات سئو شده‌ی وبلاگ و...

 

بازاریابی ایمیلی

ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی در قالب‌های خبر ویژه برای جلب توجه مشتری

 

ایجاد landing page مرتبط برای افزایش فروش اینترنتی

با طراحی صفحه‌ی فرود اختصاصی برای هر محصول یا خدمات، می‌توانید تصویر واضحی از پیشنهادات خود برای مشتریان ترسیم کنید.

 

زود شروع کنید،‌ دیرتر تمام کنید

مشتریان عموما از مدت زمان زودتری برای خریدهای مهم خود اقدام می‌کنند؛ مسلما به دنبال تخفیف و پیشنهادات ویژه هم هستند.

 

توانایی پاسخ به افزایش تقاضا

پیش از اینکه به راه‌اندازی کمپین خود اقدام کنید،‌ بررسی نهایی داشته باشید که همه‌ چیز طبق برنامه پیش می‌رود و شما در مسیر افزایش فروش اینترنتی به مشکل برنمی‌خورید.

مواردی که باید مورد بررسی قرار دهید:

- کافی بودن تمامی محصولات ( اگر به هردلیلی با کمبود یک محصول مواجه شدید، یک برنامه پشتیبان برای جبران بگذارین)

- کارکنان برای درخواست‌های بالاتر از حد معمول آماده و آموزش دیده‌ باشند

- وب سایت شما بتواند افزایش ناگهانی ترافیک را مدیریت کند

 

 

تاثیر اینستاگرام بر فروش

اینستاگرام پتانسیل بالایی برای افزایش فروش اینترنتی دارد. کاربران شبکه اجتماعی ساعات بسیار زیادی را در این پلتفرم می‌گذرانند.دشما با یک استراتژی مناسب در اینستاگرام می‌توانید موفقیت خود در افزایش فروش آنلاین را مشاهده کنید.

ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام :

- استفاده از یک حساب تجاری

- استفاده از تاثیر اینفلوئنسرها

- نظرات مشتریان و رضایت آنان را به اشتراک بگذارید

- استفاده از هشتگ‌ها

 

سخن پایانی

تسلط بر بازاریابی و اصول آن، به تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی تنظیم استراتژی ، نویسندگی و تجزیه و تحلیل داده‌ها نیاز دارد. علاوه بر آن، شناخت روش های افزایش فروش اینترنتی تاثیر بسیار زیادی بر جذب مخاطب صحیح دارد. شما باید به درستی بدانید که مشتری شما کیست و چگونه می‌توان توجه او را به منظور افزایش جلب کرد. به همین دلیل به شما توصیه میکنیم که در دوره آموزش افزایش فروش پلتفرم های آنلاین شرکت کنید تا تمام قدم‌های شما برای فروش فکر شده باشند و از قبل آنها را بررسی کرده باشید، چراکه بررسی این موارد به شما کمک می‌کند تا در زمان مناسب، بهترین گام‌ها را برداشته و به موفقیت بیشتری دست یابید.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 116 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 16:35

 یوتیوب مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

 

استفاده از شبکه های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی بر روی مارکتینگ کسب‌ و کارتان دارد و نباید از آن غافل شوید.

یوتیوب مارکتینگ اغلب توسط بازاریابان شبکه‌های اجتماعی نادیده گرفته می‌شود. برخی فکر می‌کنند یوتیوب به‌عنوان یک شبکه رسانه اجتماعی محسوب می‌شود. سایرین آن را بیشتر یک پلتفرم ویدئویی آنلاین می‌دانند.

درهرصورت، فرصت‌های بی‌شماری برای بازاریابی در یوتیوب وجود دارد. به‌ویژه اگر مخاطبان شما در این سیستم‌عامل باشند و رقبای شما نیز در آن حضور ندارند.

استفاده از یوتیوب به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا بتوانند تعامل خوبی با کاربران داشته باشند. مهم‌ترین ابزاری که یوتیوب در اختیار کاربران قرار می‌دهد، کانال یوتیوب است که با استفاده از آن می‌توانید ویدیوهای خود را به صورت کاملاً سازماندهی‌شده آپلود کنید و در اختیار کاربران قرار دهید. استراتژی تولید ویدیو در یوتیوب کمک زیادی به شما می‌کند تا بتوانید به افزایش رتبه کانال خود کمک کنید.

بهینه ‌سازی یوتیوب برای افزایش فروش کسب ‌و کار اینترنتی

بهینه‌ سازی کانال یوتیوب یعنی بتوانید کانال خود را در بخش جستجو به رتبه‌های بالاتر بیاورید و بازدید بیشتری بگیرید؛ هر چقدر بازدید شما بیشتر باشد، مخاطبان کسب‌ و کارتان بیشتر می‌شود و با افزایش مخاطبان می‌توانید به افزایش مشتریان کسب‌وکار خود بپردازید.

مراحل بهینه سازی کانال یوتیوب:

الف) بررسی کاربران هدف برای اشتراک‌گذاری ویدیوها

به کاربران هر هدف، مخاطب هدف گفته می‌شود که هرچقدر مخاطبان هدف موضوع فعالیت شما، در کانال بیشتر باشند، تعداد بازدید ویدیوهای یوتیوب شما افزایش پیدا می‌کند. اگر مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده‌اید، اکنون زمان تولید ویدیو برای کاربران هدف است. به دنبال ویدیوهایی باشید که بتواند نیاز، مشکلات و سوالات کاربران را پاسخ‌گو باشد. مخاطبان هدف کاملاً با موضوع کانال مرتبط هستند.

تولید ویدیوهای مرتبط با موضوع کانال

انتخاب موضوع ویدیو اولین قدم برای اشتراک‌گذاری است. ویدیویی که در یوتیوب منتشر می‌کنید باید ارتباط کاملی با عنوان انتخاب‌شده داشته باشد تا کاربری که با دیدن عنوان تشویق به دیدن ویدئو می‌شود، با دیدن ویدئو به هدف خود رسیده باشد. کاربران کانال یوتیوب شما انتظار دارند ویدیوهای منحصربه‌فرد و باکیفیت ببینند؛ پس اگر می‌خواهید یک ویدیوی باکیفیت برای کاربران منتشر کنید، با استفاده از نرم‌افزارهای تدوین ویدیو باید آن را تنظیم کنید.

ب) طراحی صفحات جذاب

اگر کاربران وارد صفحه کانال شما شوند، پتانسیل بسیار بالایی برای اشتراک در کانال دارند و می‌توانند به مخاطبان اصلی شما تبدیل شوند. شرط اصلی برای آن که به مخاطبان شما تبدیل شوند، این است که بتوانید نظر آن‌ها را نسبت به صفحه خود جلب کنید.

مواردی که به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک صفحه جذاب داشته باشید:

- یک تصویر جذاب برای پروفایل

- آپلود کردن یک تصویر بزرگ و جذاب برای هدر پروفایل خود

- اضافه کردن یک تریلر به کانال خود

- ایجاد کردن پلی ‌لیست

- کانال‌های ویژه را اضافه کنید

- ایجاد صفحه درباره ما

برای داشتن یک کانال موفق و افزایش بازدید ویدیو در یوتیوب باید درک درستی از مخاطبان خود داشته باشید؛ یکی از راه‌های افزایش مخاطبان، پیدا کردن کلمات کلیدی پرجستجو است. با بکارگیری کلمات کلیدی در بخش عنوان، توضیحات و برچسب‌های ویدیوی خود می‌توانید تعداد مخاطبان هدف خود را افزایش دهید.

 

دوره آموزش یوتیوب مارکتینگ مناسب چه کسانی است؟

- دیجیتال مارکتر ها

- کارشناسان تولید محتوا

- بازاریابان محتوا

- استراتژیست های شبکه های اجتماعی

- صاحبان کسب و کار های اینترنتی

سخن پایانی

با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، یوتیوب دیگر فقط محلی برای ویدئوهای خنده‌دار نیست. یوتیوب یک بستر بازاریابی جدی است. آن به برند شما این امکان را می‌دهد تا محتوا را به روشی کاملاً بصری و جذاب تبلیغ کند.

یوتیوب مارکتینگ ممکن است در ابتدا طاقت فرسا به نظر برسد. اما در اصل این پلتفرم به اشتراک گذاری و هضم مطالب را بسیار آسان می‌کند. مخاطبان شما می‌خواهند از طریق ویدئو یاد بگیرند، سرگرم شوند و با برند شما ارتباط برقرار کنند. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم که در دوره آموزش یوتیوب مارکتینگ ما شرکت کنید تا بتوانید یک استراتژی یوتیوب مارکتینگ قوی ایجاد کنید و نهایت استفاده را ببرید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 133 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 16:10

آشنایی با تمام ریزه کاری های اینستاگرام

 

اینستاگرام یکی از شبکه هایی است که امروزه بسیاری از افراد عضو فعال آن هستند و بیشتر خریدهای خود را در این شبکه از طریق پیج های مختلف انجام میدهند.

پس شما هم اگر کسب و کاری دارید ایجاد یک پیج در اینستاگرام و مدیریت صحیح آن میتواند باعث افزایش درآمد شما شود.

 

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک اپلیکیشن ارتباطی است که بر روی گوشی و سیستم قابل نصب و اجرا می باشد.

شما در این اپلیکیشن قادر هستید که افراد مورد پسند خود را دنبال کنید، همچنین سایر افراد هم می‌توانند شما را دنبال کنند. نیز این امکان فراهم است که برای یکدیگر کامنت بگذارید، پست های یکدیگر را لایک کنید، برای یکدیگر پیام صوتی و یا متنی بفرستید و همچنین میتوانید تماس صوتی و یا تصویری برقرار کنید.

 

مزیت اینستاگرام نسبت به سایر شبکه های اجتماعی

یکی از اصلی ترین ویژگی های شبکه های اجتماعی؛ قابلیت آنها برای ایجاد تعامل بین کاربران می باشد. اینستاگرام در این‌ راستا سبکی منحصر به فرد ایجاد کرده و این امکان را به وجود آورده که از طریق عکس و ویدیو بین کاربران تعامل اصلی را برقرار کند.

هر کاربر اینستاگرام قادر به ارسال ویدیو و عکس خواهد بود و سایر کاربرانی که این ویدیو ها و عکس های ارسالی را دریافت می کنند، مشاهده کرده و در صورت تمایل آنها را لایک میکنند.

یکی از محبوب ترین ویژگی های این اپلیکیشن امکان استفاده همزمان از چند اکانت می باشد. با استفاده از این گزینه می توانید اکانت های دیگر خود را به اینستاگرام اضافه کنید و به راحتی بین تمام اکانت‌های خود جابجا شوید.

فرآیند تعریف استراتژی اینستاگرام

هدف خود را مشخص کنید

داشتن یک هدف شفاف مهمترین بخشِ طراحی استراتژی خوب برای افزایش فالوور است.

برای تعیین هدف به چشم انداز و آینده ی کسب و کار خود فکر کنید.

 

برنامه عملی داشته باشید

پس از مشخص کردن هدف ، به برنامه عملی فکر کنید که بتواند شما را به اهداف موردنظرتان برساند

سه نکته اصلی برای داشتن یک برنامه عملی موفق:

- شناخت مخاطب

- تحلیل رقبا

- هویت و ارزشهایتان را بشناسانید

 

بررسی و تجزیه تحلیل

در نهایت شما باید دائما استراتژیتان را تجزیه و تحلیل کنید. پیوسته باید در نظر داشته باشید که چقدر از هدفتان دور شده اید یا چقدر به آن نزدیکید. پرسیدن سوالهای درست مهمترین کاری است که در زمینه بهبود استراتژیتان باید انجام دهید.

 

چه استراتژی برای پیچمان انتخاب کنیم؟ برند شخصی یا برند شرکتی؟

این موضوع مهم با نوع بیزینس شما رابطه مستقیم دارد، اگر مدرس یا خواننده هستید، برند شخصی علاج کار شما خواهد بود ولی اگر تیم و یا شرکتی دارید و می خواهید با نام شرکتتان فعالیت کنید، یک پیج با برند شرکتی درست کنید و لوگوی شرکت را روی پروفایل پیج بگذارید.

اکثر مردم به پیج های شخصی اعتماد بیشتری دارند ولی اگر در پست ها و استوری های پیج شرکتی، تیم خودتان را به صورت حرفه ای معرفی و پرزنت کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت.

اگر دوست داشتید که هم با برند شخصی و هم با برند شرکتی فعالیت کنید، حتما حتما دو تیم جداگانه برای این کار در نظر بگیرید

 

اکانت تجاری

اکانت تجاری برای افرادی کاربرد خواهد داشت که یک پیشکاری در اختیار خود دارند تجاری کردن اکانت اینستاگرام برای تمامی کاربران امکان پذیر می باشد و تنها شرط لازم آن داشتن یک کانت فیس بوک می باشد.

مزایای ساخت اکانت تجاری:

- با تجاری کردن اکانت خود علاوه بر گزینه ی فالو گزینه contact هم به پروفایل شما اضافه خواهد شد. کاربران با کلیک بر روی آن می‌توانند اطلاعاتی مانند شماره تماس ایمیل و ... را مشاهده کنند و با لمس این گزینه به راحتی می توانند با شما تماس برقرار کنند.

- با ساخت اکانت تجاری شما می توانید به آمار و ارقام مربوط به پست‌ها فالوور های خود دسترسی پیدا کنید. اطلاعاتی همچون؛ لایک و کامنت پست های برتر خود، سیر صعودی یا نزولی فالوورها، بازه سنی، موقعیت شهری و کشوری و جنسیت کاربرانی که شما را دنبال می کنند.

 

آموزش حرفه ای اینستاگرام را از کجا شروع کنیم؟

شما با ثبت نام در دوره آموزش اینستاگرام ما میتوانید صفر تا صد این اپلیکیشن را به صورت کاربردی فرا بگیرید و پس از آن اکانت کاری خود را با توجه به اصول راه اندازی کرده و بصورت هدفمند پیش ببرید.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 15:37

منظور از HTML چیست؟

 

 

 

در واقع html مخفف عبارت  Hyper Text Markup Language  به معنی زبان نشانه گذاری متن میباشد. یا به صورت ساده تر می توان گفت که html زبان استاندارد طراحی صفحات وب می باشد.

 

چرا HTML ؟

ظاهر و قالب یک وب سایت یا صفحه وب با html البته به همراه شده در واقع می‌توان گفت که html نقش پایه و اساسی را در طراحی یک وب سایت ایفا می کند.

چنانچه شما بخواهید وارد دنیای برنامه‌نویسی وب شوید و یکی از زبان های برنامه نویسی وب مثل php ‏یا asp برای یادگیری انتخاب کنید لازم است که قبل از آن با html آشنایی کافی داشته باشید.

 

آیا HTML یک زبان برنامه نویسی است؟

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که باید بدانید بر خلاف تصورات html یک زبان برنامه نویسی نیست؛ بلکه زبان نشانه گذاری می باشد.

شما با این زبان میتوانید عناصر و المان های ظاهری مشخصی را در صفحه وب ایجاد و به نمایش در بیاورید.

در برنامه نویسی شما می‌توانید تعاملات با کاربر را در یک وب سایت ایجاد کنید. به طور کلی هر چیزی که باعث ایجاد تعامل با مخاطبان و کاربران شود را با زبان های برنامه نویسی انجام میدهند.

 

نقش CSS در کنار HTML

همانطور که گفتیم از html برای طراحی و قالب وب سایت استفاده می کنیم اما باید توجه داشته باشیم که html به تنهایی از عهده طراحی یک سایت زیبا بر نمی آید و به css وابسته می‌باشد.

یا به عبارت دیگر می توان گفت که html را بدون css و css را بدون html نمی توان تصور کرد چرا که این دو مکمل یکدیگر می باشند.

همچنین توجه داشته باشید که css مشابه html یک زبان نشانه گذاری بوده و هیچ ارتباطی با موضوع برنامه نویسی ندارد.

 

یادگیری کامل HTML چقدر زمان می‌برد؟

حقیقتا این مسئله به روش یادگیری و منابع آموزش شما بستگی دارد.

پیشنهاد ما به شما استفاده از دوره آموزش html  css ما می باشد؛ چرا که در این دوره به صورت کاملا عملی و پروژه محور html به صورت جامع آموزش داده میشود.

 

چرا باید آموزش html و css را به صورت پروژه محور یاد بگیریم؟

چنانچه شما صرفاً تگ های html و استایل های css را فرا بگیرید؛ در نهایت هیچ کاربردی برای شما نخواهد داشت و نمی توانید یک وبسایت را به واسطه اطلاعاتی که به دست آورده کد نویسی کنید.

اما اگر شما آموزش ما را که به صورت پروژه محور می‌باشد دنبال کنید؛ علاوه بر یادگیری کدها، نحوه استفاده و بکارگیری آنها در طراحی یک سایت یا صفحه وب را هم آموزش خواهید دید.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 118 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 15:31

آموزش طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟

 

طراحی یک موضوع بسیار ذهنی است و طراحی سایت، از این موضوع مستثنا نیست. شما باید در کار خود خلاقیت نشان دهید و نمونه کار های منحصربفردی را ارائه دهید. اگر می خواهید در زمینه طراحی سایت کار کنید، شما باید یاد بگیرید چگونه برای خود بازار کار ایجاد کنید تا بتوانید محصولاتتان را بفروشید. روی مهارت های ارتباطی خود کار کنید،  یک نامِ تجاریِ شخصی، ایجاد کنید و به یاد داشته باشید سازماندهی شده کار کنید و از تجربیات خود درس بگیرید.

 

شما می توانید طراحی سایت را به دو روش مختلف آغاز کنید، اولین روش طراحی سایت با کدنویسی و دومین روش طراحی سایت بدون کد نویسی. اگر برای انتخاب زمینه شروع فعالیت مشکل دارید پیشنهاد میکنیم با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین گزینه را برای انتخاب کار در نظر بگیرید.

 

آیا با طراحی سایت می توانم به کسب درآمد برسم ؟

سرعت باور نکردنی تغییرات کسب و کار ها و ارائه خدمات به صورت آنلاین، نیاز افراد به داشتن یک سایت را روز به روز افزایش داده است. این نیاز یک بازار برای کسب درآمد شما ساخته است. شما با استفاده درست از این مهارت به راحتی می توانید یک درآمد میلیونی برای خود کسب نمایید.

اگر می خواهید به عنوان یک طراح سایت بصورت جدی کار کنید باید بعضی نکات را در نظر بگیرید:

ساخت رزومه

شما باید یک سایت از نمونه کارهایتان بسازید و آن را به روز نگه دارید.

نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید

بدانید چه چیز هایی را بلدید و چه چیزهایی را بلد نیستید و درصدد آموختن آنها برآیید

دیگران را از مهارت های خود آگاه کنید

خودتان را نادیده نگیرید، اما به یاد داشته باشید که درمورد اولین کارهای شما ، به دست آوردن پول مهم نیست، بلکه تجربه و ارتباطاتی که به دست می آورید ارزشمند است.

 

ویژگی های یک وب سایت موفق

طراحی ریسپانسیوو

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا به این معنا است که وب سایت شما در هر دستگاهی متناسب با سایز آن دستگاه درست نشان داده شود.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

با بهینه کردن وب سایت برای موتورهای جست و جو وب سایت شما به صورت رایگان در نتایج گوگل نمایش داده می شود و بدون اینکه پولی پرداخت کنید و تبلیغی انجام دهید کاربران وارد وب سایت شما می شوند.

سرعت سایت

سرعت وب سایت شما اگر بالا باشد به گونه ای که کاربران هنگام بازدید از وب سایت منتظر لود شدن وب سایت نباشند میتواند در رفتار کاربر در وب سایت شما تاثیر بگذارد.

به روزرسانی

وب سایت خوب به گونه ای طراحی شده که به روز رسانی و انتشار محتوای جدید چندان سخت نباشد و وبمستر به راحتی بتواند محتواهای جدید منتشر کند و سایت به روز رسانی شود.

پشتیبانی سایت

یکی از نکات مهم برای انتخاب پیمانکار طراحی سایت، پشتیبانی آن پیمانکار از وب سایت می باشد.

 

اشتباهات رایج در طراحی سایت

طراحی سایت استاتیک

پیشنهاد می شود وب سایت هایی که طراحی می گردد به صورت داینامیک باشد تا کلیه محتوای سایت توسط صاحب کسب و کار قابل مدیریت باشد و برای تغییرات محتوایی نیاز به دانش برنامه نویسی و طراحی سایت نباشد. چراکه امروزه دیگر طراحی سایت استاتیک نمی تواند نیاز کسب و کارها را برطرف سازد زیرا برای هر تغییر جزیی باید منتظر انجام تغییرات توسط طراح سایت بود.

 

تهیه هاست قبل از طراحی سایت

مواردی که بهتر است قبل از تهیه هاست در نظر بگیرید:

- سیستم عامل هاست

- میزان حجم مصرفی

- پهنای باند

- شرکتی که هاست را از آن خریداری می کنید

 

طراحی برای مدیر نه کاربر

گاهی اوقات مدیران کسب و کارها بر روی مواردی همچون طراحی دیزاین، چینش محتوایی و فرآیندهای داخلی وب سایت نظراتی غیر کارشناسی و سلیقه ای می دهند و اصرار دارند تا حتما سایت مطابق میل آن ها پیاده سازی شود. در حالی که اگر یک طراحی وب سایت کاربلد انتخاب کرده اید باید تصمیم گیری این موارد را به عهده طراح خود قرار دهید تا در ادامه به مشکل برنخورید و کاربران تجربه بهتری در استفاده از وب سایت داشته باشند.

شما با فراگیری آموزش وردپرس می توانید درآمد چند میلیون تومانی در هر ماه برای خود بدست آورید. همچنین افرادی که قصد طراحی و راه اندازی یک وب سایت برای خود را دارند، کسب این مهارت کمک بسیار زیادی برای این افراد خواهد داشت تا ایده خود را به بهترین شکل اجرا کنند و صرفه جویی زیادی در هزینه ها خواهند داشت.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 107 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 15:01

آموزش طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟

 

طراحی یک موضوع بسیار ذهنی است و طراحی سایت، از این موضوع مستثنا نیست. شما باید در کار خود خلاقیت نشان دهید و نمونه کار های منحصربفردی را ارائه دهید. اگر می خواهید در زمینه طراحی سایت کار کنید، شما باید یاد بگیرید چگونه برای خود بازار کار ایجاد کنید تا بتوانید محصولاتتان را بفروشید. روی مهارت های ارتباطی خود کار کنید،  یک نامِ تجاریِ شخصی، ایجاد کنید و به یاد داشته باشید سازماندهی شده کار کنید و از تجربیات خود درس بگیرید.

 

شما می توانید طراحی سایت را به دو روش مختلف آغاز کنید، اولین روش طراحی سایت با کدنویسی و دومین روش طراحی سایت بدون کد نویسی. اگر برای انتخاب زمینه شروع فعالیت مشکل دارید پیشنهاد میکنیم با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین گزینه را برای انتخاب کار در نظر بگیرید.

 

آیا با طراحی سایت می توانم به کسب درآمد برسم ؟

سرعت باور نکردنی تغییرات کسب و کار ها و ارائه خدمات به صورت آنلاین، نیاز افراد به داشتن یک سایت را روز به روز افزایش داده است. این نیاز یک بازار برای کسب درآمد شما ساخته است. شما با استفاده درست از این مهارت به راحتی می توانید یک درآمد میلیونی برای خود کسب نمایید.

اگر می خواهید به عنوان یک طراح سایت بصورت جدی کار کنید باید بعضی نکات را در نظر بگیرید:

ساخت رزومه

شما باید یک سایت از نمونه کارهایتان بسازید و آن را به روز نگه دارید.

نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید

بدانید چه چیز هایی را بلدید و چه چیزهایی را بلد نیستید و درصدد آموختن آنها برآیید

دیگران را از مهارت های خود آگاه کنید

خودتان را نادیده نگیرید، اما به یاد داشته باشید که درمورد اولین کارهای شما ، به دست آوردن پول مهم نیست، بلکه تجربه و ارتباطاتی که به دست می آورید ارزشمند است.

 

ویژگی های یک وب سایت موفق

طراحی ریسپانسیوو

طراحی ریسپانسیو یا واکنش گرا به این معنا است که وب سایت شما در هر دستگاهی متناسب با سایز آن دستگاه درست نشان داده شود.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

با بهینه کردن وب سایت برای موتورهای جست و جو وب سایت شما به صورت رایگان در نتایج گوگل نمایش داده می شود و بدون اینکه پولی پرداخت کنید و تبلیغی انجام دهید کاربران وارد وب سایت شما می شوند.

سرعت سایت

سرعت وب سایت شما اگر بالا باشد به گونه ای که کاربران هنگام بازدید از وب سایت منتظر لود شدن وب سایت نباشند میتواند در رفتار کاربر در وب سایت شما تاثیر بگذارد.

به روزرسانی

وب سایت خوب به گونه ای طراحی شده که به روز رسانی و انتشار محتوای جدید چندان سخت نباشد و وبمستر به راحتی بتواند محتواهای جدید منتشر کند و سایت به روز رسانی شود.

پشتیبانی سایت

یکی از نکات مهم برای انتخاب پیمانکار طراحی سایت، پشتیبانی آن پیمانکار از وب سایت می باشد.

 

اشتباهات رایج در طراحی سایت

طراحی سایت استاتیک

پیشنهاد می شود وب سایت هایی که طراحی می گردد به صورت داینامیک باشد تا کلیه محتوای سایت توسط صاحب کسب و کار قابل مدیریت باشد و برای تغییرات محتوایی نیاز به دانش برنامه نویسی و طراحی سایت نباشد. چراکه امروزه دیگر طراحی سایت استاتیک نمی تواند نیاز کسب و کارها را برطرف سازد زیرا برای هر تغییر جزیی باید منتظر انجام تغییرات توسط طراح سایت بود.

 

تهیه هاست قبل از طراحی سایت

مواردی که بهتر است قبل از تهیه هاست در نظر بگیرید:

- سیستم عامل هاست

- میزان حجم مصرفی

- پهنای باند

- شرکتی که هاست را از آن خریداری می کنید

 

طراحی برای مدیر نه کاربر

گاهی اوقات مدیران کسب و کارها بر روی مواردی همچون طراحی دیزاین، چینش محتوایی و فرآیندهای داخلی وب سایت نظراتی غیر کارشناسی و سلیقه ای می دهند و اصرار دارند تا حتما سایت مطابق میل آن ها پیاده سازی شود. در حالی که اگر یک طراحی وب سایت کاربلد انتخاب کرده اید باید تصمیم گیری این موارد را به عهده طراح خود قرار دهید تا در ادامه به مشکل برنخورید و کاربران تجربه بهتری در استفاده از وب سایت داشته باشند.

شما با فراگیری آموزش وردپرس می توانید درآمد چند میلیون تومانی در هر ماه برای خود بدست آورید. همچنین افرادی که قصد طراحی و راه اندازی یک وب سایت برای خود را دارند، کسب این مهارت کمک بسیار زیادی برای این افراد خواهد داشت تا ایده خود را به بهترین شکل اجرا کنند و صرفه جویی زیادی در هزینه ها خواهند داشت.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 14:23

تبلیغات در گوگل

گوگل به عنوان یکی از پربازدیدترین موتورهای جستجو و مبدا اصلی پرس‌و‌جوی بسیاری از کاربران دنیای دیجیتال، ابزارهای تبلیغاتی متفاوتی را ارائه می‌دهد. از این دسته از تبلیغات گوگل، می توان به تبلیغات کلیکی و بنری اشاره کرد.

با توجه به نوع فعالیت آنلاین خود در اینترنت و خدمت خاصی که عرضه می‌کنید، تبلیغات گوگل روش مناسبی برای افزایش ورودی به وب سایت، فروش و معرفی خدمات خواهد بود. شایان ذکر است که تبلیغات در گوگل توسط ابزار گوگل ادز انجام می شود.

 

نحوه قرار گرفتن در صفحه اول موتورهای جستجو:

Google Ads (گوگل ادز)-

Search Engine Optimization (سئو)-

 

گوگل ادز یا سئو ؟ 

باید بدانید که گوگل ادز و سئو رقیب یکدیگر نیستند بلکه به‌ عنوان دو ابزار قدرتمند، شما را در رسیدن به اهداف یاری می‌کنند. زمانی که می‌خواهید ترافیک سریع‌تری به‌ سمت سایت روانه کنید، از گوگل ادز استفاده کنید. همچنین برای به‌دست آوردن موفقیت‌های بیشتر سایت خود نیز به فکر استفاده از فرایند سئو باشید.

در نهایت هر دو برای رشد کسب‌و‌کار شما نیاز است، چرا که این دو روش مکمل هم هستند و از طریق گزارشات گوگل می‌توان رفتار کاربران را در دوره‌های زمانی متفاوت بررسی نمود.

 

منظور از گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز سیستم ارتباط‌دهنده کاربران جست‌وجوگر سطح اینترنت با خدمات و محصولات شرکت‌ها و کسب و کار‌های حاضر در سطح وب است.

سرویس گوگل ادز با نمایش بیشتر و بالاتر وب سایت شما در نتایج عبارت جست‌وجو شده توسط کاربر، باعث دیده‌شدن بیشتر خدمات و محصولات مدنظر شما می‌شود.

سرویس گوگل ادز تبلیغات را به صورت هدفمند به کاربران نمایش می‌دهد، این ویژگی باعث محبوب‌تر شدن این روش تبلیغاتی شده است. نمایش هدفمند تبلیغات یعنی:

گوگل بر‌اساس جنسیت هر فرد، سن، علایق، دستگاه الکترونیکی وارد‌شده و در نهایت لوکیشن مکانی تبلیغات را نمایش می‌دهد

تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادز در تمامی پلتفرم‌هایی که کاربران توانایی استفاده از سرویس جست‌‌وجوی گوگل را دارند قابل نمایش است.

 

 

ویژگی های گوگل ادز:

- ایجاد ترافیک بالا در سایت هدف

- انجام تبلیغ در یک مقطع زمانی خاص

- عدم نیاز به بهینه سازی سایت و محتوا

- تعریف کردن تبلیغات مرتبط

- مقدور بودن امکان بودجه‌بندی برای هر تبلیغ در هر روز و ساعتی خاص

- نیاز به پرداخت هزینه به ازای هر کلیک

- امکان زمان‌بندی مشاهده تبلیغ برای مشتریان

- در ابتدای کسب و کار می‌توانید از آن استفاده کنید

 

 

آیا گوگل ادز کارساز و موثر است؟

در صورتی که تبلیغات گوگل ادز به درستی تنظیم، راه اندازی و مدیریت شوند در بیشتر کسب و کارها می‌تواند مفید و کارساز واقع شود.

 مواردی که می توانند تاثیر مستقیمی بر تاثیرگذار بودن تبلیغات ادوردز داشته باشند:

- انتخاب کلمات کلیدی درست

- تنظیم هزینه درست برای کلمات

- تنظیمات صحیح برای هدف قرار دادن صحیح کاربران هدف

- نوشتن تبلیغات جذاب و هدفمند

- انتقال صحیح کاربران به صفحات سایت

- سیاست درست و هدفمند در سایت برای جذب کاربران

امتیاز کیفیت در گوگل ادوردز چیست؟

امتیاز کیفیت معیاری است که توسط گوگل جهت تعیین مرتبط بودن و مفید بودن تبلیغ برای کاربر استفاده می‌شود. امتیاز کیفیت عددی بین 1 تا 10 است و هر چقدر امتیاز کیفیت شما بالاتر باشد بهتر است و باعث بهبود جایگاه تبلیغات و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

موارد تاثیرگذار بر کوالیتی اسکور عبارتند از:

- نرخ کلیک

- مرتبط بودن کلمات کلیدی با تبلیغ

-  تجربه کاربر از صفحه فرود

 

کلمات کلیدی در ادوردز چه نقشی دارند؟

کلمات یا عبارات کلیدی که تبلیغ کننده بر روی آنها سرمایه گذاری می‌کند و امیدوار است تبلیغش بر اساس این کلمات در نتایج موتورهای جستجو نشان داده شود.

پژوهش کلمات کلیدی به فرآیند استفاده از ابزار و داده ها برای تعیین بهترین کلمات کلیدی مرتبط گفته می شود.

 

شما با ثبت نام و شرکت در دوره ی آموزش گوگل ادز میتوانید نحوه ی ساخت اکانت در گوگل ادز و ایجادتبلیغات هدفمند در آن را بصورت جامع و کاربردی فرا گیرید.

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 13:59

تبلیغات در گوگل

گوگل به عنوان یکی از پربازدیدترین موتورهای جستجو و مبدا اصلی پرس‌و‌جوی بسیاری از کاربران دنیای دیجیتال، ابزارهای تبلیغاتی متفاوتی را ارائه می‌دهد. از این دسته از تبلیغات گوگل، می توان به تبلیغات کلیکی و بنری اشاره کرد.

با توجه به نوع فعالیت آنلاین خود در اینترنت و خدمت خاصی که عرضه می‌کنید، تبلیغات گوگل روش مناسبی برای افزایش ورودی به وب سایت، فروش و معرفی خدمات خواهد بود. شایان ذکر است که تبلیغات در گوگل توسط ابزار گوگل ادز انجام می شود.

 

نحوه قرار گرفتن در صفحه اول موتورهای جستجو:

Google Ads (گوگل ادز)-

Search Engine Optimization (سئو)-

 

گوگل ادز یا سئو ؟ 

باید بدانید که گوگل ادز و سئو رقیب یکدیگر نیستند بلکه به‌ عنوان دو ابزار قدرتمند، شما را در رسیدن به اهداف یاری می‌کنند. زمانی که می‌خواهید ترافیک سریع‌تری به‌ سمت سایت روانه کنید، از گوگل ادز استفاده کنید. همچنین برای به‌دست آوردن موفقیت‌های بیشتر سایت خود نیز به فکر استفاده از فرایند سئو باشید.

در نهایت هر دو برای رشد کسب‌و‌کار شما نیاز است، چرا که این دو روش مکمل هم هستند و از طریق گزارشات گوگل می‌توان رفتار کاربران را در دوره‌های زمانی متفاوت بررسی نمود.

 

منظور از گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز سیستم ارتباط‌دهنده کاربران جست‌وجوگر سطح اینترنت با خدمات و محصولات شرکت‌ها و کسب و کار‌های حاضر در سطح وب است.

سرویس گوگل ادز با نمایش بیشتر و بالاتر وب سایت شما در نتایج عبارت جست‌وجو شده توسط کاربر، باعث دیده‌شدن بیشتر خدمات و محصولات مدنظر شما می‌شود.

سرویس گوگل ادز تبلیغات را به صورت هدفمند به کاربران نمایش می‌دهد، این ویژگی باعث محبوب‌تر شدن این روش تبلیغاتی شده است. نمایش هدفمند تبلیغات یعنی:

گوگل بر‌اساس جنسیت هر فرد، سن، علایق، دستگاه الکترونیکی وارد‌شده و در نهایت لوکیشن مکانی تبلیغات را نمایش می‌دهد

تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادز در تمامی پلتفرم‌هایی که کاربران توانایی استفاده از سرویس جست‌‌وجوی گوگل را دارند قابل نمایش است.

 

 

ویژگی های گوگل ادز:

- ایجاد ترافیک بالا در سایت هدف

- انجام تبلیغ در یک مقطع زمانی خاص

- عدم نیاز به بهینه سازی سایت و محتوا

- تعریف کردن تبلیغات مرتبط

- مقدور بودن امکان بودجه‌بندی برای هر تبلیغ در هر روز و ساعتی خاص

- نیاز به پرداخت هزینه به ازای هر کلیک

- امکان زمان‌بندی مشاهده تبلیغ برای مشتریان

- در ابتدای کسب و کار می‌توانید از آن استفاده کنید

 

 

آیا گوگل ادز کارساز و موثر است؟

در صورتی که تبلیغات گوگل ادز به درستی تنظیم، راه اندازی و مدیریت شوند در بیشتر کسب و کارها می‌تواند مفید و کارساز واقع شود.

 مواردی که می توانند تاثیر مستقیمی بر تاثیرگذار بودن تبلیغات ادوردز داشته باشند:

- انتخاب کلمات کلیدی درست

- تنظیم هزینه درست برای کلمات

- تنظیمات صحیح برای هدف قرار دادن صحیح کاربران هدف

- نوشتن تبلیغات جذاب و هدفمند

- انتقال صحیح کاربران به صفحات سایت

- سیاست درست و هدفمند در سایت برای جذب کاربران

امتیاز کیفیت در گوگل ادوردز چیست؟

امتیاز کیفیت معیاری است که توسط گوگل جهت تعیین مرتبط بودن و مفید بودن تبلیغ برای کاربر استفاده می‌شود. امتیاز کیفیت عددی بین 1 تا 10 است و هر چقدر امتیاز کیفیت شما بالاتر باشد بهتر است و باعث بهبود جایگاه تبلیغات و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

موارد تاثیرگذار بر کوالیتی اسکور عبارتند از:

- نرخ کلیک

- مرتبط بودن کلمات کلیدی با تبلیغ

-  تجربه کاربر از صفحه فرود

 

کلمات کلیدی در ادوردز چه نقشی دارند؟

کلمات یا عبارات کلیدی که تبلیغ کننده بر روی آنها سرمایه گذاری می‌کند و امیدوار است تبلیغش بر اساس این کلمات در نتایج موتورهای جستجو نشان داده شود.

پژوهش کلمات کلیدی به فرآیند استفاده از ابزار و داده ها برای تعیین بهترین کلمات کلیدی مرتبط گفته می شود.

 

شما با ثبت نام و شرکت در دوره ی آموزش گوگل ادز میتوانید نحوه ی ساخت اکانت در گوگل ادز و ایجادتبلیغات هدفمند در آن را بصورت جامع و کاربردی فرا گیرید.

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 13:48

گوگل تگ منیجر چه مزایایی دارد؟

 

گوگل تگ منیجر ابزار واسطه‌ای می‌باشد برای مدیریت تگ‌ها. تگ‌ تکه، کدی است که از آن برای جمع‌آوری اطلاعات یا انجام کارهایی خاص در وبسایت و اپلیکیشن‌ها استفاده می‌شود.

قبلاً تگ‌های مورد نیاز را تک به تک به صورت مستقیم و با برنامه‌نویسی ایجاد می‌کردند. با گوگل تگ منیجر دیگر نیازی به برنامه‌نویسی نخواهد بود و استفاده از ده‌ها تگ برای هر ابزار ضرورتی ندارد.

 

کاربردهای گوگل تگ منیجر:

- نصب گوگل آنالیتیکس به کمک گوگل تگ منیجر

- قراردادن کدهای مورد نیاز در هر سایت

- اضافه کردن تگ‌های خاص به صفحات مختلف بدون نیاز به کدنویسی و مراجعه به کدها

- ردیابی رویدادهای مختلف

- تاییدیه سرچ کنسول گوگل به کمک تگ منیجر

- انتقال اطلاعات مورد نیاز به گوگل آنالیتیکس و دیگر ابزارهای تحلیلی

- استفاده آسان

- امکان ویرایش و اصلاح قبل از انتشار

- ساده‌سازی به‌ روزرسانی سایت

- مدیریت کاربران و امکان تعیین سطح

- امکان ذخیره‌سازی

- امنیت بالا

- رایگان بودن

- نداشتن محدودیت

دلایل استفاده از تگ منیجر

موجب افزایش سرعت وبسایت شما خواهد شد

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تگ منیجر افزایش سرعت کار شماست. زیرا دیگر قرار نیست که هربار برای اضافه کردن یک تگ، وارد کدهای سایت یا اپلیکیشن خودتان بشوید و وقت زیادی برای پیاده‌سازی آن صرف کنید.

راحت‌تر شدن زندگی دیجیتالی شما

به لطف تگ منیجر، ما به هیچ سطحی از دانش کدنویسی نیازی نخواهیم داشت و تمامی اقدامات ما با استفاده از یک نرم‌افزار ساده انجام می‌شوند.

همه چیز را یکجا داشته باشید

در یک نگاه می‌توانید تمامی تگ‌ها، تریگرها و متغیرها‌یتان را یکجا مشاهده کنید. در نتیجه، دسترسی و ویرایش آنها در آینده بسیار راحت‌تر خواهد بود.

تگ منیجر با تمام سرویس‌های موردنیاز هماهنگ و قابل اتصال است

با تگ منیجر می‌توانید تگ ابزارهای مختلفی مانند گوگل آنالیتیکس، گوگل ادز، گوگل آپتیمایز، هات جار، فایربیس و... را به سایت خودتان اضافه کنید.

 

تفاوت تگ منیجر و آنالیتیکس

آنالیتیکس وظیفه جمع‌آوری داده‌های سایت و اپلیکیشن و ارائه گزارش‌های مختلف در مورد رفتار کاربران در این پلتفرم‌ها را به عهده دارد. درحالی که تگ منیجر یک واسطه بین سایت یا اپلیکیشن و دیگر ابزارهای مارکتینگ است که تگ‌های مربوط به این ابزارها را مدیریت می‌کند.

 

تگ منیجر برای چه کسانی مناسب است؟

فرقی ندارد که شما فقط یک سایت یا اپلیکیشن ساده داشته باشید یا اینکه مدیر یک کسب و کار بزرگ با چند سایت باشید. تگ منیجر به تمامی نیازهای شما در هر سطحی که فعالیت می‌کنید، پاسخ میدهد.

 

دلیل اهمیت استفاده از گوگل تگ منیجر برای کسب و کارهای آنلاین

کسب و کارهای آنلاین بدون تحلیل درست رفتار مشتریان و مخاطبان خود و بررسی آمارها و اطلاعات دریافتی نمی‌توانند به طور دائم فعالیت مثبت و قدرتمندی داشته باشند.

گوگل تگ منیجر ابزاری رایگان، ساده و کاربردی است که به راحتی به شما کمک می‌کند تا با قراردادن یک سری کد جاوا اسکریپت در صفحات سایت خود بتوانید اطلاعاتی که می‌خواهید از مشتریان و کاربران به دست آورید.

 

اگر شما کسب و کاری آنلاین دارید و برای استفاده از این سرویس گوگل، اطلاعات کافی در اختیار ندارید به شما توصیه میکنیم به لینک زیر مراجعه نمایید تا از آموزش گوگل تگ منیجر بهره مند شوید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 13:20

سئو Off Page یا سئو خارجی چیست ؟

به مجموعه تکنیک هایی که در ارتقا رتبه ی سایت شما در موتورهای جستجو تاثیرگذار است، سئو خارجی یا seo off page  گفته می شود.

 

تفاوت سئو داخلی و خارجی

سئو خارجی تکنیک هایی از سئو است که می توانید آنها را در فضای خارج از سایت در نظر بگیرید. سئو داخلی مربوط به فعالیت هایی است که می توانید به طور کامل کنترل کنید اما سئو خارجی گاهی اوقات از دسترس شما خارج است.

. غالب کاربران معمولا تاکید بر روی استفاده و بهینه سازی وب سایت از طریق سئو داخلی دارند. محتوای سایت بهینه شده و با استراتژی های مناسب به ربات‌ های موتور جستجو کمک می ‌کند تا وب ‌سایت‌ها را اسکن کند. این شرایط موجب می ‌شود که با درک بهتر از محتوای وب سایت و با توجه به علاقه کاربران رتبه آن ها تعیین شود.

 

سئو داخلی (On-page)

تمامی اقداماتی که برای بهبود کیفیت محتوا در یک صفحه از سایت انجام می‌دهید سئو داخلی است.

 

 از جمله مواردی که در سئو داخلی بررسی می‌شود:

- لینک سازی‌های داخلی

- توجه به بهینه بودن محتوا

- انتخاب تایتل و عنوان مناسب برای مطالب

- توجه به انتخاب یک قالب مناسب

 

سئو خارجی (Off-page)

مجموعه اقداماتی که در راستای بهینه سازی سایت در خارج از فضای آن انجام می‌شود سئو خارجی نام دارد.

 

 از جمله مواردی که در سئو خارجی بررسی می‌شود‌:

- پاسخگویی به کامنت مخاطبان

- ایمیل مارکتینگ

- ایجاد کمپین‌های سئو

- تلاش برای دریافت بک لینک‌های قوی

 

مزایای سئو خارجی:

افزایش اعتبار سایت

ورودی مخاطب از لینک ها

افزایش رتبه سایت در گوگل

 

ارتقا رتبه بندی

مهمترین مزیت سئو خارجی ارتقا رتبه بندی در موتورهای جستجو است که موجب افزایش بازدید و در نتیجه فروش بیشتر خواهد شد.

کسب اعتبار و اعتماد مخاطب

ارتقا رتبه شما در موتورهای جستجو به این معناست که شما موفق شدید با ارائه ی یک محتوای جدید و کاربردی از نظر الگوریتم های گوگل تایید شوید. در نهایت داشتن یک جایگاه خوب در موتورهای جستجو به مخاطب این حس را می دهد که شما قابل اعتماد هستید

 

برند سازی

یکی از بارزترین مزایای سئو این است که پس از بهینه‌سازی محتوا، قابلیت نمایش در نتایج موتورهای جستجو مثل گوگل را پیدا می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که سایت شما در معرض دید جستجوگران قرار بگیرد.

 

 

مهمترین تکنیک های سئو خارجی:

لینک سازی

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

برند سازی

وبلاگ نویسی مهمان

 

ساخت بک لینک

یکی از بهترین کارها برای بهره ‌مندی از سئو خارجی استفاده از بک لینک است. تولید محتوای تخصصی و با کیفیت بهترین روش برای ساخت بک لینک خواهد بود. هنگامی که شما با تولید محتوای کاربردی به یک مرجع تبدیل می شوید سایت های بزرگ با تأیید صحبت ‌های شما از وب سایت تان به عنوان یک منبع استفاده می کند.

برندسازی

یکی دیگر از روش ها و تکنیک هایی که برای سئو خارجی استفاده می شود استفاده از برند سازی است. برندسازی به خوبی می تواند هویت مجموعه شما را نشان داده و به خوبی با ایجاد حس و تصویری از سازمان و وب سایت شما در ذهن مخاطب ماندگاری بالایی داشته باشد.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی

امروزه گسترش شبکه‌ های اجتماعی به گونه ‌ای است که افزایش روز افزون کاربران را به همراه داشته اند. صفحات اجتماعی مانند لینکدین، توییتر، فیسبوک و گوگل پلاس از مهمترین صفحات برای فعالیت محسوب می ‌شوند. گوگل با بررسی دقیق این صفحات به عنوان سئو خارجی وب سایت شما را به شدت تحت نظر قرار می ‌دهد.

وبلاگ نویسی مهمان

برخی از وب سایت ها این اجازه را به شما می دهند تا پستی را در سایت آنها منتشر کنید. اصولا این وب سایت ها در ازای این کار هزینه جزئی دریافت کرده یا از شما می خواهند تا لینکی را به سایتشان بدهید.

 

جهت یادگیری جامع و کامل سئو خارجی، شما میتوانید در دوری آموزش سئو off page  ما شرکت کنید، تا صفر تا صد سئوی خارجی را فرا گیرید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 13:15

 گوگل آنالیتیکس

توضیحی مختصر درباره ی گوگل آنالیتیکس

ابزاری برای تحلیل و آنالیز سایت است که گوگل به رایگان در اختیار وبسمتران قرار میدهد.

با استفاده از این ابزار تحلیل‌گر می‌توانید اطلاعات بسیار کاملی درباره ی ترافیک ورودی، رفتار کاربران در سایت، نرخ تبدیل و... دست یابید.

همچنین شما با این ابزار میتوانید سایت، وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی خود را زیر نظر بگیرید و اطلاعاتی مثل نحوه ‌ورود کاربر، رفتار کاربر، نرخ تبدیل، زمان ماندن در صفحات، نوع دستگاه و تمام اتفاقاتی که در سایت یا وبلاگ شما رخ می‌دهد را رصد کنید.

شایان ذکر است که این ابزار با بقیه ابزارهای Google سازگار می‌باشد.

می‌توان آنالیتیک را با گوگل ادز، یوتیوب و تگ منیجر ترکیب کرد.

 

به طور کلی سه نوع اطلاعات را می‌توان با گوگل آنالیتیکس جمع‌آوری کرد:

اطلاعات نحوه جذب کاربر (User Acquisition Data)

در این بخش می‌توانید بررسی کنید ترافیک ورودی به سایت شما با چه روش‌هایی صورت می‌گیرد.

 

اطلاعات رفتار کاربر (User Behavior Data)

اطلاعات رفتاری کاربر می‌تواند به‌ عنوان یک راهنما جهت بهبود وب‌سایت عمل کند. این اطلاعات در طول یک بازدید کاربر، در وب‌سایت جمع‌آوری می‌شوند و عبارتند از اینکه: مخاطب چه مدت در وب‌سایت شما مانده است؟ اولین و آخرین صفحه‌ای که مخاطب در سایت مشاهده کرده‌، کدام صفحه بوده است؟ مسیر مرور صفحات وب‌سایت شما چگونه است؟

 

اطلاعات تبدیل (conversion)

استفاده از اطلاعات تبدیل به شما کمک می‌کند علاوه بر پیگیری کل تبدیل‌ها، درآمد خود را از منابع آنلاین کسب‌وکار محاسبه کنید. ابزار گوگل آنالیتیکس یک کد ردیابی تبدیل ایجاد می‌کند که می‏تواند با صفحات وب حاوی درآمد حاصل از تبدیل ترکیب شود.

 

سوالاتی که به کمک این ابزار می‌توانید پاسخ آن ها را بیابید:

- بازدیدکنندگان از طریق چه وب‌سایتی به ‌سایت من وارد می‌شوند؟

- چه ساعتی بیشترین ترافیک و چه ساعتی کمترین ترافیک را در وبسایتمان داریم؟

- کدام تکنیک‌های بازاریابی بیشترین تاثیر را بروی ترافیک وب‌سایت من دارند؟

- چند نفر از وب‌سایت من بازدید می‌کنند؟

- آیا محتویات صفحات من به اندازه ی کافی واضح و جذاب هستند؟

- مسیر تبدیل شدن یک کاربر عادی سایت به مشتری، دقیقا به چه صورت بوده است؟

- خوانندگان وبلاگ من به چه مطالب و موضوعاتی علاقه‌مند هستند؟

- افراد به طور متوسط چه مقدار زمانی در وب‌سایت من وقت می‌گذرانند؟

- بازدیدکنندگان من در چه شهرها و کشورهایی زندگی می‌کنند؟

- چطور بودجه تبلیغاتی رو در بهترین جای ممکن هزینه کنیم؟

- آیا داشتن یک وب‌سایت واکنش‌گرا و مناسب گوشی برای من لازم است؟

- چگونه میتوانم سرعت سایت خود را افزایش دهم؟

 

نکات ضروری برای شروع کار با گوگل آنالیتیکس:

- استفاده درست از UTM ها را بلد باشید

یو تی ام ها، پارامترهایی هستند که به گوگل آنالیتیکس می‌گویند منبع ترافیک کاربر کجاست. کاربرد این بخش زمانی مشخص می‌شود که میخواهید تبلیغاتتان را بهینه کنید.

- مشخص کردن اهداف سایت

هدف هر وبسایتی می‌تواند با وبسایت دیگر کاملا متفاوت باشد، به همین دلیل به طور پیش فرض در گوگل آنالیتیکس، اهداف یا goal های از پیش ساخته شده‌ای وجود ندارد و باید خودتان به درستی آن‌ها را تعریف کنید.

- سرچ سایت را فعال کنید

شما می‌توانید ببینید کاربران در سایت شما چه چیزی جستجو کرده‌اند. برای اینکار باید تغییرات بسیار آسانی را در گوگل آنالیتیکس انجام دهید.

 

 

یادگیری گوگل آنالیتیکس به چه کسانی توصیه میشود؟

- مدیران وبسایت

- وبمسترها

- دیجیتال مارکترها

- متخصصان محتوا

- متخصصان سئو

- اکانت منیجرهایی که مدیریت تبلیغات وب را به عهده دارند

 

ما در دوره آموزش گوگل آنالیتیکس نحوه نصب و کار با این ابزار را به صورت جامع آموزش داده ایم.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 100 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 13:09

گوگل وب مستر چیست؟

 

گوگل وبمستر سرویسی رایگان است که گوگل ارائه می دهد و به شما کمک می کند که حضور سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل دیدبانی و نگهداری کنید. برای اینکه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل لحاظ شود شما نیازی به عضویت در گوگل وبمستر ندارید. اما ثبت نام در سایت گوگل وبمستر به شما کمک می کند تا متوجه شوید که گوگل سایت شما را چگونه می بیند و برای بهینه سازی سایت خود چه مواردی است که می بایست رعایت کنید.

 

چرا باید از گوگل وب مستر استفاده کنیم؟

١. شما به وسیله ابزار گوگل وبمستر می توانید کارایی سایت خود را زیر نظر بگیرید،

برای مثال:

- با استفاده از گوگل وبمستر اطمینان می یابید که گوگل به سایت شما دسترسی دارد.

- در گوگل وبمستر درخواست بررسی محتوای جدید اضافه شده توسط موتورهای جستجوی گوگل را دهید و یا دسترسی ربات های گوگل را به بخشی از محتوای خود مسدود کنید.

- تحت نظر قرار دادن محتوای سایت و بررسی گرافیکی و نموداری عملکرد آن در نتایج جستجوی گوگل در گوگل وبمستر انجام می پذیرد.

- مراقبت از سایت با حداقل اختلال و افت در وضعیت سئو .

 

٢. به وسیله ی ابزار گوگل وبمستر می یابید که کاربران و گوگل چگونه سایت شما را می بینند،

برای مثال:

- با استفاده از گوگل وبمستر می توان دریافت که چه سوالی توسط کاربر باعث می شود تا گوگل سایت شما را نمایش دهد؟ 

- آیا برخی از سوال ها باعث افزایش بازدید کنندگان به سایت شما نسبت به بقیه سایت ها می شود؟ 

- آیا قیمت محصولات، اطلاعات تماس شرکت و اطلاعات high light شده در rich snippet سایت شما قرار دارد؟ 

- چه سایت های به وب سایت شما لینک داده اند؟

- آیا کارکرد سایت شما مناسب افرادی که با موبایل در گوگل جستجو می کنند، می باشد یا خیر؟

 

گوگل وب مستر مناسب چه افرادی است ؟

گوگل وبمستر مناسب همه ی کسانی است که وب سایت دارند چه افراد عمومی و چه افراد متخصص. چه تازه کارها و چه حرفه ای ها.

 

صاحبان کسب و کار و نمایندگان:

حتی اگر نمی دانید که چگونه از گوگل وبمستر استفاده کنید باید از آن آگاه باشید و یک سری کار کرد های ابتدایی از آن را یاد بگیرید. شما ممکن است فردی را مسلط به گوگل وبمستر برای تنظیم سایت روی ابزار گوگل وبمستر استخدام کنید در این صورت شما می توانید با آن فرد متخصص همکاری کنید تا اطمینان یابید به همه ی گزارشات مربوط به سایت خود دسترسی و کنترل دارید . به علاوه این موضوع سبب می شود تا درباره ی کارایی سایت خود در نتایج جستجو اطلاعات داشته و به کمک آن تصمیمات بزرگ کاری در باره ی سایت خود بگیرید.

 

توسعه دهندگان وب:

اگر شما در حال ایجاد کد نشانه گذاری برای سایت خود هستید ابزار گوگل وبمستر مشکلات موجود در کد نشانه گذاری را تحت نظر گرفته و رفع می کند مانند خطاهای موجود در اطلاعات ساختار یافته.

 

متخصصان سئو و فروشندگان آنلاین:

به عنوان کسی که بر روی بازاریابی آنلاین تمرکز دارد، ابزار گوگل وبمستر به شما کمک می کند تا میزان بازدید کنندگان سایت خود را تحت نظر بگیرید، رتبه سایت خود را بالا ببرید و درباره ی حضور در نتایج جستجو تصمیماتی بر پایه ی اطلاعات درست بگیرید. گوگل وبمستر به شما کمک می کند که یک آنالیز بازاریابی حرفه ای تر در مقایسه با دیگر ابزار گوگل داشته باشید.

 

مدیران سایت:

به عنوان ادمین سایت، شما می بایست مراقب سلامت سایت خود باشید. گوگل وبمستر به شما کمک می کند که خطاهای سرور، بارگذاری سایت و مشکلات امنیتی مثل Malware و هک شدن را برطرف کنید.

 

چرا باید آموزش گوگل وب مستر را فرا بگیریم؟

- اطمینان از اینکه گوگل به سایت ما دسترسی دارد

- ارسال محتوای جدید و crawl شدن آن توسط گوگل و همچنین حذف مطالبی که نمی خواهید در نتایج گوگل نمایش داده شود.

- نگهداری از سایت با کمترین درصد خطا جهت کارایی بیشتر آن در موتور جستجوی گوگل

- بررسی نمودن اینکه چطور موتور جستجوی گوگل سایت شما را می بیند.

- کدام پرس و جو ها ترافیک بیشتری نسبت به سایر پرس و جوها به سمت سایت شما هدایت می کند.

- بررسی نمودن اینکه آیا محصولات، قیمت ها و رویدادهای سایت شما بصورت متمایز در صفحه نتایج گوگل نمایش داده می شود.

- اطلاع از اینکه کدام سایت ها به سایت شما لینک داده اند

 

جهت آموزش گوگل وب مستر به صورت جامع و کاربردی و اطلاع از تمام ویژگی های این ابزار با ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 12:59

کاربرد گوگل سرچ کنسول

گوگل سرچ کنسول یک سرویس آنلاین رایگان است که توسط گوگل فراهم شده است. از سرچ کنسول گوگل می توان به منظور کنترل، حفظ و حل مشکلات احتمالی وب سایت خود در هنگام حضور در نتایج جستجو گوگل استفاده کرد.

گوگل سرچ کنسول به شما کمک می‌کند تا عملکرد وبسایت خود در گوگل را بسنجید و از سازگاری سایت خود با گوگل اطمینان حاصل کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند صفحات پر طرفدار وبسایت خود را بشناسید و وضعیت رتبه سایت برای کلمات مختلف را بررسی کنید و بفهمید چه سایت‌هایی به سایت شما ارجاع لینک داده‌اند.

عامل تاثیرگذار بر سئو

پایه‌ای‌ترین امری که شکست و موفقیت در فروش اینترنتی را حاصل می‌شود، کارایی سایت است. اگر سایت کند باشد، طراحی بد و یا پشتیبانی ضعیف داشته باشد، مشتریانی که به سایت وارد شده‌اند، بدون انجام کوچکترین خریدی از سایت خارج می‌شوند. همچنین بخش زیادی از زحماتی که برای سئو نیز انجام داده‌اید، به دلیل اهمیتی که موتورهای جستجو برای تجربه‌ی کاربری قائل هستند، از دست می‌دهید. پس میتوان نتیجه گرفت که داشتن یک سایت کاربردی یکی از ابتدایی‌ترین مقدماتی است که در زمان راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی باید از آن بهره‌ببرید.

 

مزایای استفاده از گوگل سرچ کنسول در سئو:

- حل کردن مشکلات نقشه سایت

- پیدا کردن صفحاتی که نیاز به لینک دهی داخلی بیشتر دارند

- به روز رسانی کردن صفحاتی که ترافیک ارگانیک ندارند

- آگاهی از موضوعاتی که بک لینک می گیرند

- آگاهی از بروز هرگونه خطا در وبسایت تان

- بهبود بخشیدن به رتبه خود با استفاده از اطلاعات کلمات کلیدی

 

چرا گوگل سرچ کنسول مهم‌ترین ابزار سئو است؟

کاربردهای این ابزار آنقدر زیاد است که تقریبا اگر سرچ کنسول را در کنار آنالیتیکس گوگل داشته باشید نیاز ویژه‌ای به ابزار دیگری نخواهید داشت. سرچ کنسول به شما می‌گوید که افراد معمولا چه کلماتی را جستجو می‌کنند و با چه کلماتی وارد سایت شما شده‌اند. یک داشبورد کامل و دقیق شامل آمار افرادی است که از طریق گوگل روی سایت شما کلیک کرده‌اند.

 

دلایل استفاده از گوگل سرچ کنسول:

بررسی دسترسی ربات‌های گوگل به سایت

 با استفاده از گوگل سرچ کنسول می‌توانید اطمینان حاصل کنید که ربات‌های گوگل به سایت شما دسترسی دارند یا خیر. سترسی این ربات‌ها به سایت، به شما کمک می‌کند تا دریابید که آیا گوگل تمامی صفحات شما را مورد بررسی قرار می‌دهد یا خیر

 

یافتن محتواهای جذاب

شما با استفاده از سرچ کنسول گوگل می‌توانید دریابید که مخاطبانتان از چه صفحاتی وارد سایت شما شده‌اند. پس از آن و با بررسی صفحات پربازدید، می‌توانید بفهمید که چه محتوایی برای مخاطبان شما جذاب‌تر است. در نهایت با درک نکات مهم در آن مقالات، آنها را در دیگر حتواهای سایت خود نیز استفاده کنید

 

حذف از نتایج

با استفاده از سرچ کنسول گوگل، شما می‌توانید از گوگل درخواست کنید که مطالب جدید منتشر شده در سایت شما را مورد بررسی قرار دهد. علاوه‌برآن، شما می‌توانید مطالبی که تمایل ندارید در نتیجه جستجو نمایش داده شوند را از رتبه‌بندی گوگل حذف نمایید.

حل مشکلات فنی سایت

سرچ کنسول گوگل، مشکلات موجود در سایت را شناسایی و به شما نشان می‌دهد. این موضوع به شما در بهبود کارکرد سایتتان کمک کرده و شما را یاری می‌کند تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن به شناسایی و رفع مشکلات موجود اقدام کنید.

 

برخی از آماری که سرچ کنسول در اختیار شما قرار می‌دهد:

Impressions

 دفعاتی که نتایج شما در گوگل نمایش داده شده است

Clicks

 به صورت دقیق و بر اساس بازه‌ دلخواه می‌توانید میزان کلیک افراد روی نتایج شما در گوگل را مشاهده کنید

Average position

 میانگین رتبه شما نتایج گوگل که می‌تواند یک عدد بین ۱ تا ۱۰۰ باشد

Coverage Error

 در صورتی که وب سایت شما از نظر فنی و سئو اروری داشته باشد از این بخش به شما نمایش می‌دهد، همچنین معمولا داکیومنت‌های خوبی برای روش‌های رفع ارور در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

جهت آموزش گوگل سرچ کنسول بصورت جامع به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 12:48

منظور از دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مهمترین و شیرین ترین بخش بازاریابی اینترنتی، آموزش دیجیتال مارکتینگ است. مهمترین بخش در راه اندازی کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ است که باعث افزایش فروش و درآمد اینترنتی می شود. 

به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت ‌گیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.

 

دلیل اهمیت دیجیتال مارکتینگ

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک تنها راه اندازی و داشتن یک سایت در اینترنت کافی نیست. گذاشتن تبلیغات در سایت های بزرگ سود چندانی نخواهد داشت چون بازدهی این تبلیغات بسیار کوتاه است و باید هزینه مجددی را برای درج تبلیغات به سایت هایی که خدمات تبلیغات ارائه میدهند بدهید.

اگر تبلیغاتتان هدفمند نباشد بازگشت سرمایه ای در کسب و کارتان نخواهید داشت و از تبلیغاتی که کردید نتیجه نخواهید گرفت. به همین دلیل یادگیری اصول و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارتان ضروری است.

اگر تکنیک های دیجیتال مارکتینگ را به خوبی یاد بگیرید و بر آنها مسلط شوید خواهید توانست بدون هزینه اضافی، تغییر و تحول عظیم در کسب و کارتان ایجاد کنید.

 

مزایای دیجیتال مارکتینگ:

- آنالیز رقبا

- توسعه کسب و کار

- ترافیک سایت

- امکان خرید و فروش به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته

- صرفه‌جویی در وقت                                                                                                    

- حذف مراحل طاقت فرسای خرید و فروش

- جلوگیری از سودجویی واسطه‌

- تعداد مخاطبان زیاد در فضای دیجیتال

- تجزیه و تحلیل دقیق‌ و قابل اطمینان‌

- سهولت در هدف گیری و افزایش اعتماد مخاطبان

- حذف هزینه‌های اضافه‌ی مثل تهیه کاغذ، چاپ، روشور و کاتالوگ‌ها

 

 

سه کلید موفقیت دیجیتال مارکتینگ:

- مدیریت ارتباط مشتری پیچیده در تمام کانال های متنوع

- آغاز تعاملات پویا با مشتریان

- استخراج ارزش از کلان داده ها برای تصمیم گیری بهتر و سریعتر

 

 

روند دیجیتال مارکتینگ

 

- راه اندازی سایت اینترنتی

- بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

- بازاریابی محتوا

- بازاریابی ایمیل

 

سه مرحله بهینه سازی سایت:

1. انتخاب کلمات کلیدی

2. سئو داخلی

3. سئو خارجی

 

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ شامل یک برنامه دقیق همراه با جزئیات فراوان در رابطه با چگونگی بهره برداری از کانال های مختلف بازاریابی دیجیتال در راستای تحقق اهداف کسب و کار می باشد.

یکی از بزرگ ترین و رایج ترین اشتباهات مدیران دیجیتال مارکتینگ آن است که بدون هیچ برنامه خاصی تلاش می‌کنند تا همه چیز را در آن واحد انجام دهند، علاوه بر آن روی کانال هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که با کسب و کار آنها سنخیتی ندارد. در نتیجه موجب می شود که به هیچ نتیجه موثری دست پیدا نکنند.

 

مراحل تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ:

- داشتن یک وب سایت خوب

- توجه به سئو و بهینه سازی سایت

- اجرای بازاریابی محتوایی

- بازاریابی در شبکه های اجتماعی

- اجرای بازاریابی ایمیلی

- استفاده از تبلیغات کلیکی

- سنجش و آنالیز نتایج

چنانچه شما قصد دارید که کسب و کار اینترنتی خود را  توجه به اصول بازاریابی دیجیتال راه‌اندازی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ ما شرکت کنید تا به صورت جامع صفر تا صد بازاریابی دیجیتال را فرا بگیرید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 109 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 12:23

منظور از دیجیتال مارکتینگ چیست؟

مهمترین و شیرین ترین بخش بازاریابی اینترنتی، آموزش دیجیتال مارکتینگ است. مهمترین بخش در راه اندازی کسب و کار اینترنتی دیجیتال مارکتینگ است که باعث افزایش فروش و درآمد اینترنتی می شود. 

به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت ‌گیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.

 

دلیل اهمیت دیجیتال مارکتینگ

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک تنها راه اندازی و داشتن یک سایت در اینترنت کافی نیست. گذاشتن تبلیغات در سایت های بزرگ سود چندانی نخواهد داشت چون بازدهی این تبلیغات بسیار کوتاه است و باید هزینه مجددی را برای درج تبلیغات به سایت هایی که خدمات تبلیغات ارائه میدهند بدهید.

اگر تبلیغاتتان هدفمند نباشد بازگشت سرمایه ای در کسب و کارتان نخواهید داشت و از تبلیغاتی که کردید نتیجه نخواهید گرفت. به همین دلیل یادگیری اصول و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارتان ضروری است.

اگر تکنیک های دیجیتال مارکتینگ را به خوبی یاد بگیرید و بر آنها مسلط شوید خواهید توانست بدون هزینه اضافی، تغییر و تحول عظیم در کسب و کارتان ایجاد کنید.

 

مزایای دیجیتال مارکتینگ:

- آنالیز رقبا

- توسعه کسب و کار

- ترافیک سایت

- امکان خرید و فروش به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته

- صرفه‌جویی در وقت                                                                                                    

- حذف مراحل طاقت فرسای خرید و فروش

- جلوگیری از سودجویی واسطه‌

- تعداد مخاطبان زیاد در فضای دیجیتال

- تجزیه و تحلیل دقیق‌ و قابل اطمینان‌

- سهولت در هدف گیری و افزایش اعتماد مخاطبان

- حذف هزینه‌های اضافه‌ی مثل تهیه کاغذ، چاپ، روشور و کاتالوگ‌ها

 

 

سه کلید موفقیت دیجیتال مارکتینگ:

- مدیریت ارتباط مشتری پیچیده در تمام کانال های متنوع

- آغاز تعاملات پویا با مشتریان

- استخراج ارزش از کلان داده ها برای تصمیم گیری بهتر و سریعتر

 

 

روند دیجیتال مارکتینگ

 

- راه اندازی سایت اینترنتی

- بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

- بازاریابی محتوا

- بازاریابی ایمیل

 

سه مرحله بهینه سازی سایت:

1. انتخاب کلمات کلیدی

2. سئو داخلی

3. سئو خارجی

 

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ شامل یک برنامه دقیق همراه با جزئیات فراوان در رابطه با چگونگی بهره برداری از کانال های مختلف بازاریابی دیجیتال در راستای تحقق اهداف کسب و کار می باشد.

یکی از بزرگ ترین و رایج ترین اشتباهات مدیران دیجیتال مارکتینگ آن است که بدون هیچ برنامه خاصی تلاش می‌کنند تا همه چیز را در آن واحد انجام دهند، علاوه بر آن روی کانال هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که با کسب و کار آنها سنخیتی ندارد. در نتیجه موجب می شود که به هیچ نتیجه موثری دست پیدا نکنند.

 

مراحل تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ:

- داشتن یک وب سایت خوب

- توجه به سئو و بهینه سازی سایت

- اجرای بازاریابی محتوایی

- بازاریابی در شبکه های اجتماعی

- اجرای بازاریابی ایمیلی

- استفاده از تبلیغات کلیکی

- سنجش و آنالیز نتایج

چنانچه شما قصد دارید که کسب و کار اینترنتی خود را  توجه به اصول بازاریابی دیجیتال راه‌اندازی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ ما شرکت کنید تا به صورت جامع صفر تا صد بازاریابی دیجیتال را فرا بگیرید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 148 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 18:25

منظور از سئو چیست؟

به فرآیندی که طی آن قرار است جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو، توسط بهینه سازی وب سایت بهبود پیدا کند، سئو گویند.

چنانچه این کار آگاهانه و با دقت صورت گیرد احتمال موفقیت افزایش خواهد یافت و وب سایت شما در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت. به ویژه موتور جستجوی گوگل که می‌تواند پتانسیلی برای رشد و افزایش فروش یک کسب و کار باشد. پس به سادگی از کنار این امر گذر نکنید.

علاوه بر آن موتورهای جستجوگر تلاش می‌کنند که نتایج را برای کاربرانی که به جستجوی کلمات کلیدی می‌پردازند به وب سایت‌های موردنظرشان برساند. پس تصمیم گیری شما در باره سئو می تواند مسیر کسب و کار اینترنتی شما را مشخص کند و آن را بهبود بخشد.

 

چرا باید به سئو اهمیت دهیم؟

از آنجایی که تمامی وب سایت ها در رقابت زیادی با یکدیگر هستند روند سئو به هر سایتی کمک می‌کند تا در صفحات اول موتورهای جستجو جایگاه بالایی به دست آورد. علاوه بر آن سئو باعث می شود که سایت ها با لیست کلمات کلیدی در نتایج جستجو قرار بگیرند

با توجه به اهمیت بالای محتوای سایت باید تلاش کنیم که محتوای سایت ما همان محتوایی باشد که کاربر به دنبال آن می باشد. پس باید تمام تلاش خود را کنیم تا مقالات خود را بهینه سازی کنیم. این کار موجب می شود که مطالب خود را به افراد درست ارائه دهیم.

 

حائز اهمیت است که سئو صحیح می‌تواند ترافیک زیادی به طرف سایت هدایت کند. همچنین یک حرکت اشتباه در سئو میتواند سایت را از نتایج جستجو حذف کند و یا به صفحاتی که هیچ ترافیکی در آن وجود ندارد بفرستد. پس دانستن اصول و قوانین سئو یکی از مهمترین اقدامات قبل از شروع سئو یک سایت می باشد.

 

دلایل نیاز سایت به سئو:

- انجام گرفتن برندسازی

- پایین بودن هزینه سئو نسبت به تبلیغات اینترنتی

- افزایش فروش

- بالا رفتن اعضای سایت

- پیشی گرفتن از رقبا

- هدایت کردن مشتریان هدفمند به سایت خود

 

 

اهمیت سئو سایت در گوگل

هر کدام از موتورهای جستجو برای رتبه بندی وب سایت ها الگوریتم و قوانین خاص مربوط به خود را دارند.

موتور جستجوی گوگل سهم بسیار زیادی از بازار موتورهای جستجو را در جهان به خود اختصاص داده است. همین امر باعث شده است که اکثر کسب و کارها تلاش کنند وب سایت خود را برای این موتور جستجو بهینه کنند تا بتوانند رتبه مناسبی در آن کسب کنند. میتوان نتیجه گرفت که بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجوی گوگل می تواند یک سرمایه گذاری هوشمندانه باشد.

 

فاکتورهای رتبه بندی سایت ها از دیدگاه گوگل:

- لینک سازی داخلی

- کیفیت محتوا و تولید محتوای سئو شده

- استفاده از سئوی کلاه سفید

- دوری از تکنیک های سئو کلاه سیاه

- بک لینک ها

- موارد تکنیکال همچون سرعت وب سایت

 

علت تاثیرگذاری سئو بر موفقیت یک کسب و کار

طی چند سال اخیر فرهنگ جستجو در میان تمام مردم دنیا رواج یافته و البته رونق استفاده از تلفن های همراه موجب شده تا دسترسی به اطلاعات نسبت به گذشته بسیار سریع و ساده باشد. در حال حاضر روزانه میلیاردها جستجو از طریق گوگل انجام میشود که بسیاری از آنها با هدف خرید کالا یا دسترسی به خدمات هستند.

اگر شما جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل داشته باشید این کاربران به سایت شما وارد شده و اطلاعات تکمیلی از محصول یا خدمت شما دریافت میکنند. همین فرآیند ساده موجب میشود که ارتباط بیشتری با مردم داشته باشید و شانس خود را برای تبدیل آنها به مشتری افزایش دهید.

چه زمانی خودمان سئو سایت را برعهده بگیریم؟

موفقیت در سئو بستگی مستقیم با میزان رقابت در کلمات هدف دارد. اگر پروژه شما پیچیده و پررقابت نیست با یادگیری سئو میتوانید به خوبی آن را انجام دهید ولی برای پروژه های بزرگ شما نیاز به تخصص و دانش افراد مطرح در این حوزه دارید.

 

برای یادگیری سئو نیاز به دوره آموزشی و کمک دیگران دارم؟

تغییرات اساسی که در الگوریتم های گوگل پیش میاید گاهی نیاز به بررسی و استفاده از تجربه دارد که نیاز است در دوره های حرفه ای و تخصصی آموزش سئو شرکت کنید تا از تجربیات اساتید برتر بهره ببرید.

 

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 133 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 17:49

چرا باید  از چمن های مصنوعی استفاده کرد؟

 

 

چمن مصنوعی محصولی شبیه به چمن طبیعی است که از الیاف مصنوعی مانند نایلون، پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شود. هر کدام از این متریال ها به منظور مصارف خاصی در چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. خاصیت مهمی که این مواد دارند، می توانند به هر شکلی تولید شوند.

چمن مصنوعی یکی از زیباترین و لوکس ترین کالاهایی است که امروزه توانسته است در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

چمن مصنوعی اصفهان امروزه با استفاده از تکنولوژی های جدید به گونه ای تولید می شود که دارای ظاهری کاملاً طبیعی بوده و احساس چمن طبیعی را به شما هنگام راه رفتن بر روی آن می دهد و می تواند حس خوش طبیعت را در محیط تداعی کند، همین موضوع اهمیت ویژه ای در ایجاد روحیه شاد و کاهش استرس و اضطراب خواهد داشت.

مزایای خرید

- رنگ بندی، طرح، مدل و ارتفاع متنوع

- مقرون به صرفه بودن و هزینه نصب پایین

- شستشوی ساده و سریع

- عدم نفوذ حشرات موزی مانند کرم خاکی و پشه

- عدم نیاز به آبیاری و قابلیت نصب در مناطق خشک و گرمسیر

- عدم نیاز به کود دهی و سمپاشی

- عدم نیاز به استفاده از ماشین های چمن زنی

- ضد باکتری

از جمله کاربردهای چمن مصنوعی:

- طراحی داخلی محیط خانگی و کاری

- ایجاد محیطی سبز در تراس و پشت بام

- راه اندازی زمین های تخصصی ورزشی (مانند زمین تنیس، زمین فوتبال/ مینی فوتبال، زمین گلف و...)

- راه اندازی زمین های سبز در مدارس

- تزیین پلاک ورودی ساختمان

- آماده سازی مبل چمنی و...

امروزه بیشتر خانه های ویلایی یا ویلا باغ ها و مجتمع های مسکونی از انواع سنگ فرش، موزاییک یا واش بتن برای تزئین حیاط و ورودی پارکینگ ها استفاده می کنند..

استفاده از چمن مصنوعی و نصب آن بر روی دیوار نه تنها ممکن می باشد بلکه به عنوان بهترین متریال پلیمری برای نصب بر روی دیوار و سطوح عمودی می باشد.

استفاده از آن حتی  بر روی دیوار زیبایی محیط پیرامون را به شدت افزایش داده و باعث کاهش استرس و فشارهای روزمره می شود. چمن مصنوعی قابلیت نصب بر روی انواع دیوارها (به غیر از دیوار های گچی و کاهگلی) را دارد. همچنین دیوارهای آجری و سنگی بهترین سطح برای نصب چمن مصنوعی می باشند.

از مزایای دیگر استفاده از آن بروی دیوار می توان به :

- باعث ایجاد و القای حس نشاط و شادابی

- کاهش استرس

- عدم سایش و فرسایش

- ایجاد محیطی زیبا و دلنشین

- ضد اشتعال بودن

 

از دیگر مزایای آن، عمر آن  است که در مقایسه با چمن طبیعی بسیار بالاتر بوده به خصوص در صورت استفاده از چمن مصنوعی با برندهای معتبر و استاندارد بیش از 10 سال همچنان به کیفیت و زیبایی روز اول باقی می مانند. جنس الیاف چمن مصنوعی از مواد پلیمری می باشد که در برابر اشعه فرا بنفش خورشید مقاوم بوده و سرمای زمستان و گرمای تابستان آسیبی به الیاف آن وارد نخواهد کرد.

همچنین به دلیل اینکه در چمن دیواری عمل سایش و فرسایش وجود نخواهد داشت، مقدار عمر مفید چمن دیواری بالاتر نیز خواهد بود.

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 127 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 17:37

لینک دوستان

خبرنامه